söndag 30 november 2008

30/11-08

Har haft en Jonathan-helg, det var länge sen nu. Varit på släktkalas o grejer, det var mysigt :) Tycker en helg är för kort tid med tanke på att jag kommer fram dit runt 21.30 på fredag kväll och knappt hinner vakna på söndagen innan jag ska hem igen. Men snart är det jullov, TACK äntligen bort från skolan ett tag. Först vid jul blir det London som kommer bli så jävla skönt, sen när jag kommer hem är det snart nyår vilket ska firas med min dreggelvovve såklart. Kommer väl antagligen få åka upp i skogarna för Karlstad har sämst underhållning på nyår. Torget-fyrverkerier-hem, typ.
Skolan stressar så jag aldrig kan va lugn, men med Jonathan tänker jag inte på skolan alls så det är väl enda sättet att koppla bort allt I guess. Men tillbaka till slavgörat imorn igen och magsår.

1 kommentar:

Anonym sa...

men elin du är sveriges gulligaste! du har nog rätt i att ett socialt liv är bra, det sa karin förut också. och jag vill ju självklart tänka tillbaka till min skoltid och känna att jag hade roligt också, med kompisar och anton. och inte bara pluggade gärnet varje dag. det är inte nyttigt (även om det kanske ger lite bättre resultat i skolan...) och du, ingen jämförelse här okej? vi är bäst båda två. sådetså :)