söndag 14 december 2008

14/12-08

Om ni undrar varför jag har så väldigt trista rubriker så är det för jag har inget bättre att komma på.

Fredag blev lussevaka på sf (eller fs = filmstaden), där en kille tyckte jag var respektlös för att jag flyttade lite på en skylt (för att inte hamna utanför kön). Jag var dock där 2 timmar innan insläppet (före honom också btw) men det kunde ju inte han visa respekt för. Han grät lite och fick smeknamnet Skylten sen. Jonna va snabbast och fixade platser längst upp i sofforna åt oss + Jonathan och Oscar. Första filmen sög (Allt flyter), andra filmen va bäst (Yes man) tredje var man lite halvt trött och hängde bara med vissa delar. Minns inte vad den hette.. Jag och Jonathan kom hem vid 8 nån gång, sov till 5 eller nåt, skulle på Oscars spelning men pallade inte så vi åt sur kycklingsallad istället.

Får väl försöka börja köpa julklappar den här veckan även om det inte kommer bli mycket. Kommer inte ha en krona kvar sen.. Men blir snart 18 så får väl HOPPAS att man får lite pengar då. Sen dagen innan jul blir det London! Får träffa syrran woho! Sen komma hem, va hemma några dagar, sen Jonathan på nyår I guess, sen hem sen skola sen fylla år! Ska ha fest här hemma då som det ser ut som nu.

Nu ska jag gå och sova igen eller nåt. Dum pojkvän som åkte hem tidigt.

Inga kommentarer: