söndag 5 oktober 2008

it's alright, i'll be fine..

om jag bara kunde ändra lite på min insida så skulle allt kännas så mycket bättre. ta bort lite av det som gör att jag bryr mig för mycket av sånt jag egentligen borde släppa. radera ilskan, sånt är aldrig bra att ha och på den senaste tiden har jag haft för mycket utav det. har ingen aning om vart den kommer ifrån eller varför, men den förstör inte bara för mig utan även för andra. är nästan aldrig ledsen längre, isåfall är jag arg, något jag förr hade valt framför att vara ledsen. men det är inte så jävla kul att inte kunna styra över vad jag spottar ut mig eller anklagar folk för. jag måste fan ta mig samman och kontrollera mitt humör. vill inte va en sån där sur subba.. antar att när jag är arg så är det för jag vill få fram något, utan att behöva säga det i exakta ord. tycker inte om att berätta hur jag mår, vad som är fel etc. jag pratar inte frivilligt om det. jag vill att folk ska förstå sånt utan att jag ska behöva uttrycka mig specifikt. är någon verkligen intresserad av vad jag gömmer där inne någonstans, och faktiskt inte förstår vad det är, så räcker det bara med att fråga några gånger vad som är fel.. för kom igen, vi tjejer berättar inte vad som är fel första gången någon frågar. frågar personen igen däremot och ännu en gång, så vill den åtminstone försöka förstå.
nu blev det nog lite mycket svammel utifrån vad jag tänker på för tillfället, vilket som vanligt är för mycket för vad jag egentligen pallar. hjälpte i alla fall för att skölja bort ilskan, cheers...

Inga kommentarer: