onsdag 25 mars 2009

Hallelujah moment!

Jag och sara ligger ute på youtube, jag vågar inte riktigt länka oss. Pinsamma ja, men jävligt kul hade vi! Inte haft så kul i skolan på länge.
Friday night består av 1. förfest hos mig 2. riktig dunder-fest (men nu ska vi inte va alltför positiva här helena.. well i nödfall har vi köckeköle) 3. komma hem och sova ett par timmar innan jag ska upp igen? Ska nämligen med ett tåg till sthlm som går vid 7... Att inte få sova på helgen är rena mardrömmen för mig. Lördag kommer bli awesome iaf.. går inte in på det mer än så!
På söndag fyller morsan år och jag hoppas att pappa vill vara söt och dra med familjen på lite dyrt käk. Julia och jag drar på musical också ganska enbart för en jävligt snygg snubbe har huvudrollen. Over and ouuuuut!

Inga kommentarer: