tisdag 3 mars 2009

Hatisk.

Verkligen inte på humör idag. Hämtade ut nya datorn igår, en tangent var av sen på kvällen. Skitdator.
SEN ÄR DET SÅ JÄÄÄVLA KUL!!!!!! att ha en klass som aldrig kan berätta vad man missat när man inte varit i skolan. SKITKUL SKA DET BLI att skriva ner massa skit om en bok i svenskan man ska ha läst. Min bok är väl 300sidor, hurfan ska jag hinna hitta massa speciella grejer i den att skriva om? Tills på torsdag? Så fort man varit sjuk och frågar vad man missat: "Nä typ inget. vi ska läsa en bok typ." Ahapp. Frågar man tio gånger får man inget bättre svar, så då antar man väl att det är inte mer man ska göra än att läsa en bok. Så nu fick jag helt plötsligt en jääääävla massa skit att göra för att man får veta i sista sekunden istället för några veckor sen.

JAG HATAR ALLT SÅ JÄVLA HÅRT JUST NU. kan inte bara alla gå och dö så jag slipper världen. Speciellt du ditt jävla svin, dig skulle jag mer än gärna ta livet av just nu. Hoppas du får ett jävla skitliv så som du förstört mitt utan att bry dig ett skit. Dra åt helvete.

Inga kommentarer: