söndag 15 mars 2009

Your mother should have swallowed you

Kom på mig själv att vara vaken när solen gick upp idag, och la mig inte förrän runt 9 någon gång.. just like old times på loven när jag inte vaknade förrän långt efter mörkret kommit... Anyway, har inte mycket att säga, förutom att jag känner mig jävla weird idag. Det var too soon I guess, allt. Känns som mitt pokerface bleknat lite för tillfället men det målar jag väl på igen. Antar att space är det bästa nu. Men det slutar alltid med att jag gör det som är värst för mig så ingen surprise där va. Jag vet nog vart jag kommer hamna till slut och efter jag hamnat där.. så är jag tillbaka på ruta 1.
Nä jag får börja styra mig själv lite... har dock inte lärt mig hur man gör det än. Och än en gång har jag inte lärt mig av mina misstag. Det är ingen tidsfråga innan jag gör det heller, det verkar helt enkelt omöjligt. Jag vet att jag kommer vika mig själv och därefter hata mig själv.

Inga kommentarer: