måndag 2 februari 2009

!

Otroligt :o Jag har fått mitt smaksinne tillbaka. Först tyckte jag bara det var skitkonstigt att jag kände lukt från nudlarna eftersom jag inte känt matlukter på nån vecka. Och sen kände jag smak också så wohoo, börjar nog äntligen bli lite frisk. Har tyckt det känts onödigt att äta när jag ändå inge känner nån smak, och sen har jag inte vart hungrig precis nu på länge så har jag inte direkt ätit mycket, och det börjar väl märkas på mig xD "börjar". Anyway så vet jag inte om det är pga det eller att jag är sjuk, men mina ben orkar knappt bära mig. Fick kämpa mig upp för trappan som om jag vore något äldre än vad jag är. Kanske kan be mamma köpa hem skräpmat åt mig sen, nu när jag känner smak. :G gör inte så mycket om jag går upp nåt kilo. (det där hade jag aldrig sagt om det var för ett par månader sen)

Inga kommentarer: