söndag 15 februari 2009

From birth I was deceived, mocked 'til love seemed like shit.

Jag o katarina skulle köra lite singstar igår. Vi hitta en skiva som var fucked up somfan. Och det har väl antagligen hänt på min fest eftersom jag inte sjungit sen dess xD skivan va helt mosad. Idiots...
Har gått utan smink hela veckan. eller aa sen "incidenten". Inte fixat håret för fem öre och bara haft mjukiskläder.. drägg ftw. Men vem bryr sig. Lite roligt bara eftersom jag inte gått så till skolan sen sexan eller nåt. Inte en enda dag. Har väl inte fixat håret varje dag, eller vart sminkad varje dag sen dess nä, men allt på en gång har aldrig hänt. and I couldn't care less.. Jag som oftast inte bryr mig om nåt? Visste nog aldrig hur det kändes att inte bry sig om någonting alls.
Ohwell, jag ser iaf fram emot nåt nu för första gången, och så lång tid har det ändå inte gått.. nästa helg har jag lov, och drar ner till trollhättan till party-Elinpelin och sen drar vi vidare till Gbg och ska kroga ^^ får väl orka sminka mig då I guess, och ha nåt annat på mig än skitiga mjukisbrallor. Får hoppas att jag orkar bry mig tillräckligt tills dess.

Inga kommentarer: