måndag 23 februari 2009

Tidsfördriv.

Helgen har varit massa kul :) blev inget gbg denna helg men det kirras väl snart. Blev lite miniparty hos Oscar istället och en lite "privat akustisk spelning" :) massa trevligt folk ^_^ igår lekte jag med katarina en bra stund, kollade på Good luck Chuck och sen fastnade vi på kanal 12 utav nån konstig anledning... Karlstad-kanalen alltså. Igår klippte.. eller skar jag mig med rakhyveln. Håret alltså... Och jag insåg att jag behöver inte klippa mig hos frisör längre för jag kan själv, har inte vågat köra igenom hela håret förr bara. Så aldrig mer misslyckade frillor eftersom frisören oftast inte fattar hur jag vill ha.. klipper en stor glugg runt örat t.ex.
Idag tog jag en tur in till stan och drog till Infinity tattoo med Oscar! Ska tillbaka i slutet av veckan för att kolla hur min skiss blev.. sen får vi väl se när den blir av, var inte dåligt mycket väntetid heller... -.- imorn kommer äntligen syrran hem, och på kvällen ska jag på bio med Sofia + ett stort gäng till.

Inga kommentarer: