onsdag 18 februari 2009

gotta date with hate!

Igår va typ.. ännu värre dag än för en vecka sen. Och aa nu har hela skolan sett mig gråta också ^^ jag hade fan ingen spärr det bara sprutade som om jag hade flera liter som va tvunget att komma ut. Jag tänker inte söka efter nån tröst. det är hopplöst och jag får ändå bara raka motsatsen så det blir värre. Men aa.. jag skulle inte kunna ha på samvetet att jag gjort någon så jävla illa, och sen inte lyfta ett litet finger för att försöka få det ens pyttelite bättre. Men det är ju jag. Och jag dras väl till motsatsen av mig själv. Jag har aldrig sårat dig eller gjort något alls för att förtjäna det här från dig.
Jag skrev tidigt i somras att jag va osäker och inte visste vad jag borde göra, men så gav jag dig en chans för de såg verkligen ut som du förändrats, och jag tänkte att jag måste haft fel om dig. Men nu inser jag att jag hade rätt. Jag betyder inte ett piss för dig och mina känslor betyder ännu mindre. Och jag la ut 8 månader på dig (+ tiden från förra hösten), 8 månader jag trodde jag skulle komma ihåg som underbara men som jag antar bara var en lögn.

Inga kommentarer: