onsdag 14 januari 2009

-

Kort dag idag, men fortfarande lika trött. Fortfarande lika uttråkad. Känns som man lever samma dag om och om igen, vakna och vara så trött så man knappt orkar göra sig iordning, må illa och ha ont i huvet. Frysa röven av sig påväg till bussen och (om jag kanske orkat fixa frillen) få sönderblåst hår. Meningslös dag i skolan där jag aldrig kan koncentrera mig längre ändå, sen träna ibland och sen hem. Sällan jag har nog med ork för att stanna i stan och leka med folk. Så fortsätter det varenda jävla dag tills det blir helg, som är det man alltid längtar efter, men händer ju inte så mycket då heller egentligen. Typ jonathan eller fest, men a mycket bättre än vardagarna. Sen söndagsångest och så tillbaka till cirkeln igen.
Allt är så jävla tråkigt, måste ha nåt att se fram emot för annars blir jag galen. Sommaren är för långt bort.. den orkar jag inte ha som motivation än. Måste göra nåt annorlunda innan jag dör av tristess. Så.. ska klura ut vilken tatuering jag tänker göra först, bara ångrar mig hela tiden när jag kommer på nåt. Ska lägga alla mina tankar på det tror jag. Lite kul. Pierca mig vetefan.. septum isåfall.
Nu ska jag göra nåt så meningsfullt som att bränna ut några filmer så kan jag iaf inte fördriva tiden på nåt onödigare sätt.

Inga kommentarer: