onsdag 7 januari 2009

The city sleeps in flaaames

Har inte så mycket att säga, förutom att jag är 18 OM TVÅ DAGAR!!! YEAH that's right, på fredag :D lyckades bli sjuk bara för det råkar va typ tio grader kallade i Ekshärad än det är här, känns det som.. men får väl leva med det. även fast det känns drygt eftersom jag inte ens blir sjuk varje år. Nu kan jag och Louise snart gå ut på krogen o grejer! :D awesome.
Imorn åker jonna till kap verde och får sol på sig, det skulle man ju inte tacka nej till precis.. jag blir så hatisk på vintern så skulle va skönt om våren ville komma snart. Och jag som blir så glad när jag får presenter har sagt att folk behöver inte köpa nåt tills på fredag, men verkar som typ alla gör det ändå :o:o jag är snäll och bjuder alla på tårta på fredag (eller dom som kommer först.. innan det tar slut!) men nu ska jag sova bort förkylningen tänkte jag (kanske går om man hoppas som fan) eller sätta på nån film att mysa med varm oboy till åtminstone..

ADD: jag är såhär <----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------> kär, plus några mil till.

Inga kommentarer: