måndag 12 januari 2009

Don't look back now

Rätt skönt att vara 18 tillslut måste jag säga, känns som alla andra födelsedagar bara varit ett år närmare 18. Nu vill jag nog inte bli så mycket äldre.
Hm tänkte berätta lite om mitt party, som var massa kul :D louise hängde med efter skolan och fixade lite.. tiden gick skitfort och så var klockan halv 8, hade knappt sminkat klart oss ens. Adam m.fl var väl dom första som kom, sen Sofias gäng och Pollys. Blev mer och mer packat och folk spelade guitar hero, singstar, rökte på altan.. kasta mat överallt osv. spy på gräsmattan blev det också, och kiss. Men det va nice ändå. Sen kom dalmasarna men hann inte se mycket av dom. Har väl redan berättat det mesta på bdb och på andra sätt så orkar inte ta allt igen ^_^ Förresten, vem drack upp pappas munvatten? o.o Blev massa städning på lördagen sen några timmar -.- sen låg jag och jonathan i sängen tills han åkte hem söndag kväll. Kändes jobbigt att gå ur den på hela helgen tror jag. Men undantag från att hämta pizza, cola och andra feta grejer.. som inte verkar hjälpa på mig ändå. Vene varför men har gått ner flera kilo, tycker inte det syns alls på mig men det känns för byxorna sitter fan inte kvar runt midjan längre. Visst dom ska va låga, men jag har aldrig behövt dra i dom så ofta som jag gör nu. Aja, bara att glädjas åt det I guess.
Imorse kändes allt åt helvete, det brukar det väl iofs göra på morgonen men kan inte förklara hur det var idag, har inget speciellt att må dåligt över så vet inte varför det kändes som att allt bara tagits ifrån mig och jag var ensam kvar i hela världen. Haft sämsta dagen idag så skulle inte sitta fel med lite uppmuntran, som btw uppskattas närsomhelst.

Inga kommentarer: