torsdag 15 januari 2009

Woho en lista.. har kul jag.

Förhållandelista 2009

Vad heter ni? Elin och Jonathan :D
Hur träffades ni? Internet xD kände inte varann så bra första gången vi sågs.
Hur länge har ni varit tillsammans? Vene faktiskt xD halvår? Oo
Är ni förlovade? Nä.
Bor ni ihop? Jag bor väl hos han på loven, vissa helger och måndagar nu framöver.
Har ni barn? Neje.
Har båda körkort? Nope.
Isåfall, vem kör bäst? Jag har aldrig kört så måste väl va han.
Kommer du ihåg er första kyss? Ja faktiskt, i min soffa för massa länge sen. ^^
Vem är äldst? Jag!
Vilka stjärntecken är ni? Stenbock och tvilling.
Vem fyller först på året? Jag ^^
Vem är längst? Han stor och jag liten.
Vem sjunger bäst? Inte hört han sjunga direkt :o men jag eftersom han inte vågar sjunga singstar!
Håller ni handen på stan? Ibland om det inte är för kallt :<
Kände ni varann innan ni blev ihop? Om vi gjorde. Blev tillsammans nåt år efter vi träffades.
Vad har ni gemensamt? Tycker om oboy, sex, snosa, film, sova, sen massa interngrejer ingen fattar!
Blev du kär i första ögonkastet? Nej. Men visste från början att det var någon jag skulle kunna bli kär i.
Har ni någon speciell låt? Inte direkt att vi bestämt "det här är vår låt" men finns väl låtar jag kopplar samman med honom.
Har ni några "fri kort"? Sålänge det gäller hans killpolare och bästa tjejvänner I guess xD
Har ni stora framtidsplaner? Nja han har ju redan bestämt sina.
Har ni gråtit i varandras armar? Mm jag har..
Har ni varit utomlands tillammans? Nä, men i vår kanske :)
Vilket är ert bästa minne? Ingen aning, hela sommaren kanske :o
Vem lagar bäst mat? Jonathan tror jag xD
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Ses inte ofta då, men gör vi det blir det väl film och försöka somna i tid så jag hinner till skolan :o
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja :)
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Ja det gör vi än? 10 mil drygt tror jag.
Blir du lätt svartsjuk? Har inget att va svartsjuk för egentligen, men jo ibland.. beror väl på.
Brukar ni bråka? Tjafsa ja, det händer.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Sms lätt xD ringer typ aldrig.
Vilken är hennes/hans finaste kroppsdel? Hela han :G
Vad använder ni för preventivmedel? P-piller.
Brukar nån av er prata i sömnen? Jag tydligen, skriker o grejer xD mardrömmar.

Enjoy.. eller nåt.

Inga kommentarer: