lördag 24 januari 2009

Sicknessss

Idag har jag knappt gått ur soffan.. känner mig lite som idas morsa i Sandor slash Ida. Jag hostar och nyser och måste ta nässpray varje kvart typ, jag som just vant mig av med den.^^ Blev inget tatuerarsnack den här veckan. Får ta det nästa. Idag har jag varit fullt upptagen med att va sjuk och kolla på Djungel George och skräckfilmer -.-' inte hört ett ljud från någon idag tror jag. Så typiskt att jag ska bli sjuk när jag är "ledig" den här helgen och skulle kunna göra va ja vill.
Oroar mig för mycket inför fredag tror jag, vill ha det överstökat så man kan slappna av lite.. sitter och oroar mig jämt känns de som, för andra saker också. Vill kunna somna nu och sova tills helgen är över och bli frisk samtidigt, skulle inte va helt fel.

Inga kommentarer: