torsdag 8 januari 2009

ONE DAY LEFT!!!

Wow elin bloggar två dagar i rad : aja nedräkningen ligger snart på 0, snart är jag stor :D
Idag hade jag en lektion så istället för att sluta 16.40 slutade jag halv 11 :> började med att karin var KANSKE sjuk så vi gick o kolla upp det, det va hon som tur var, så kommer vi ner och hör att svenskan är inställt, så då återstod bara anders som är spm2b:s lilla toffel och stället in så fort vi ber om det typ.. Varje gång låter han likadant "tro fan inte att ni kan göra det här till en vana!" happ, har inte halva skolåret gått redan? Tycker det känns som det blivit en vana jag :D gillar anders och hans svordomar. Aja iaf, drog in till stan med julia, astrid, veronica och helena, irrade runt och käka och övervägde att bowla men nah, vi drog hem istället.
Och nu är jag bara sjukt pepp inför imorgon :D drygt att jag känner mig så jävla illamående nu, lär väl få kräksjuka på förkylningen också ^_^

Mhm va ska man säga. snart kommer det.. unless.. well ska sluta tänka högt. Men de känns inte riktigt woho.

Inga kommentarer: