torsdag 22 januari 2009

I've gave into this for long enough.

Såhär ser allt ut just nu:
- Skolan ger mig inget liv, får plugga röven av mig bara för att få G
- Jag tycker miljöläxan är SÅ onödig för är så äckligt irriterad idag så känner inte för att komma på anledningar till att "göra världen till ett bättre ställe"..
- Min fredag blev pajad. Både eftermiddag och kväll. WAI TO GO!
- Istället för att fråga mig vad som är fel (som det antagligen är när jag är as irriterad utan nån egentligen anledning) så säger min bf åt mig att sluta tjata. Och är elak på det också.
- Jag låter nästan allt gå ut över morsan bara för hon råka fråga mig en sak.
- Röv på allt?
- Har ingen att prata om allt med. Förutom mig själv. Ingen som är intresserad.
- Har second thoughts angående min tattoo. Ena stunden är jag jättepå, andra tvekar jag.
- HATAR SKOLAN!
- Vill känna mig uppmärksammad snart. Annars vet ja fan inte.

Så sammanfattat, idag är ingen bra dag. Inte många dagar som är just nu.

2 kommentarer:

soozi sa...

Men du kan ringa mig när du vill vet du väl <3

Anonym sa...

jag lyssnar alltid. det vet du :) promise. I'm the swedish female doctor Phil ;D