torsdag 29 januari 2009

Snor?

Lunginflammation yay! Knaprar sex piller om dagen :D har bränt ut några filmer nu eftersom det inte finns nåt annat jag kan roa mig med. Min hosta ger mig abs så lite snäll är den. Fast eftersom jag inte orkar äta stannar väl inga abs kvar :< var nog typ 13 sist jag vägde så här lite. Aja det syns iaf inte och är inte sjukligt så inget att klaga på.
Som svar till julias kommentar kan jag ju bara säga att jag inte sålt ett enda paket newbody förutom till min egen familj då. Så ska bli kul att tvingas jobba extra efter skolan... Kul att alla andra är duktiga och säljer som fan :o och jag gör inte ett skit.Men jag är sjuk. så det är inte mitt fel.

Har ont i halsen, öronen, huvet, är skitvarm och hostar som om det var samma sak som att andas. Alltså hela tiden. Och så drömde jag det värsta jag kunde drömma inatt. Gått och tänkt för mycket på det.. Inte kul.. INTE KUL.

Inga kommentarer: